2008年10月14日 星期二

Friday, October 10, 2008

陪左老公去九龍灣見工...又可以食到"赤丸"啦^^之後為左等佢...我自己一個人走左去睇戲"愛你愛到撬走你"!!

呢一生人係第一次~都唔錯wor...不過睇睇下老公就打黎...但收得唔好聽唔到電話...估唔到原來佢淨係做份test就ok...搞到佢倒返轉頭要佢等我添~

之後幫囝囝o係姑丈度拎完開奶茶我地就走左上去天台...超耐冇上過去啦!!!個個都唔係好認得我...哈哈~冇計啦...鬼叫我肥左咁多咩=.=最後我地仲走左去南洋探下d舊同事~




09102008
相隔左幾個月又係同美美佢地一聚
首先阿水同李健黎探左bb先!! 佢地仲買左d玩具同尿片添~ 多謝晒^^
今次我地去左"稻香"打邊爐!!
係就係貴左d...不過都物超所值ge~
仲有第一次食大閘蟹~~~
都唔錯!! 不過就辛苦左d咁lor...
之後阿苑黎埋我地就轉移陣地去"想不"
話時話我都好耐冇去飲野lu~
最後等埋老公收工再散步返去

沒有留言: