2008年10月13日 星期一

Saturday, December 15, 2007

沙田新滋味 - 西田Food Court
又到星期六...又係時間返工...
愈黎愈懶唔想做野...好想好想陪傻佬出去玩...
又或者訓返夠本!!
點解??點解得我冇得放飯????????????
我唔叫外賣je唔代表我唔駛食ga!!!

聽老豆話沙田西田新開左個Food Court
冇食lunch ge我梗係好啦
不過收得工黎又要去尖東拎野
去到都已經差唔多6點...
但最早到ge都係我 =.="
好多唔同種類ge野食!! 唔同其他o個d Food Court咁大部份都係中式...我最討厭ge就係o個d ga la!! 呢到就唔同呢~d野食超吸引
我同細佬, 老豆食左好多好多野~~有關東煮, 什錦炸物飯, 燒八爪魚丸, 燒餅, 蛋炒面...仲有水果!!唔駛二百就可以飽到唔想陏...低呀~~

沒有留言: