2008年10月14日 星期二

Thursday, May 8, 2008

Gulu同朋友合資開ge Salon終於開張啦!!難得放左學唔駛傾project即刻走去整下個頭先^^起初只係諗住齋剪短...點知最終我都係整埋負離子!!囝囝你會原諒媽媽ma??
咁樣攪一攪都差唔多6點!老公轉左新工我都未接過佢...就入黃埔等下我個honey啦~~蔡瀾美食坊都唔知幾耐冇黎過上海餐館係老公ge至愛而我又未食過王家沙wor...so就咁決定左我地ge dinner
兩個人total叫左................................
1. 蘇式鮮肉小籠包
2. 鮮肉窩貼
3. 鮮肉生煎
4. 葱油餅
5. 紅油抄手
6. 擔擔麵
7. 排骨上湯麵
哈哈~好滿足ge一餐!!

沒有留言: