2008年10月14日 星期二

Tuesday, May 13, 2008

最後一日返學lu~呢個sem過得好快!!可能因為我o係呢段時間發生左好多事啦...攪到學都冇乜點返...不過,我好感動~~個個都好照顧我!!好多謝每一位老師&同學m(=.=)m

地震真係好可怕...四川o個邊o岩o岩先發生完7.8級ge慘劇而家又再睇埋呢套戲萬分慶幸香港是沒有這麼可怕的東西
麻里真係好聰明好乖我將來都想養隻咁忠心ge狗仔如果有咁ge能力的話...同老公去左沙田逛街睇戲之如順便搵埋奶奶食下午茶再去表叔度睇醫生...老公d腸胃炎仲未好返之後仲去左堂大伯o個邊食飯因為佢個女要結婚la~所以想我地俾下d意見wor!!

沒有留言: