2008年10月14日 星期二

Saturday, October 11, 2008

又同老公去掃過貸~一田又有bb特價場...今次就買左d玩具同日用品一件衫都冇買^^好彩有得送貸ja唔係真係會拎死!!

Friday, October 10, 2008

陪左老公去九龍灣見工...又可以食到"赤丸"啦^^之後為左等佢...我自己一個人走左去睇戲"愛你愛到撬走你"!!

呢一生人係第一次~都唔錯wor...不過睇睇下老公就打黎...但收得唔好聽唔到電話...估唔到原來佢淨係做份test就ok...搞到佢倒返轉頭要佢等我添~

之後幫囝囝o係姑丈度拎完開奶茶我地就走左上去天台...超耐冇上過去啦!!!個個都唔係好認得我...哈哈~冇計啦...鬼叫我肥左咁多咩=.=最後我地仲走左去南洋探下d舊同事~




09102008
相隔左幾個月又係同美美佢地一聚
首先阿水同李健黎探左bb先!! 佢地仲買左d玩具同尿片添~ 多謝晒^^
今次我地去左"稻香"打邊爐!!
係就係貴左d...不過都物超所值ge~
仲有第一次食大閘蟹~~~
都唔錯!! 不過就辛苦左d咁lor...
之後阿苑黎埋我地就轉移陣地去"想不"
話時話我都好耐冇去飲野lu~
最後等埋老公收工再散步返去

Wednesday, October 8, 2008

可可姊姊
夜晚可可黎探囝囝!!
佢又買左幾件衫衫俾bb...好得意ga~
全部都係工人褲黎ga^^
多謝晒

07102008瘋狂購物
琴日老公終於放假啦!!我都好耐都冇去沙田行街街lu~咁岩一田又做梗特價wor (話時話佢好似成日都優惠)o拿o拿臨申請返張一田visa卡先佢d會員優惠平多一半ga!行下買下行下買下...咁就一袋二袋!最大收獲梗係我個寶貝仔啦~佢d衫仔好得意ga^^

PHYSICAL

02102008
好耐冇同呀倬飲茶lu~
對上o個次係o係香港仔!!o岩o岩一年...
o個次就真係抵, 二百幾蚊就可以叫到成檯點心, 都唔知幾時先會再去...
今次就我地, so去左鳳城度飲...貴就係貴左一倍但好味d!!
第一次用茶壺飲湯, 夠晒得意之如又好美味^^

之後當然要去做運動啦!!

01102008 - 氣球藝術
為左準備要做運動ge用品 我地特登去吉之島買!! 有減價之如仲有95折添~ 感謝日真係好啦!!! 大堂有個籌款活動 今次好特別 用氣球整左好多野出黎!! 由其係d動物 超真

之後同老公去左佢夢寐以求ge PHYSICAL佢由6月開始已經話想join...但我又陪唔到佢&想留返d錢等bb出世時用so一直都唔俾佢去join!!!不過join左先知係每人$2800我仲以為$2800 for 2位添~有d俾佢呃左ge感覺=.=但諗深o個陣都唔算貴...可以俾你玩足14個月wor!!!又有好多機之如又有得焗桑拿^^做梗運動有歌聽又有電視睇!!唔經唔覺我都做左2個鐘la...勁~~~如果我可以日日去就好快可以瘦<==發梗夢=.="

Jardine First-in

26092008
9:00就要去到東涌...我5:45就要起身!!
未去過早d出門好d ge~遲到真係好樣衰ga~
一開始就係paper test (25 mins)...大概有4 part, 每part都有10題到, 頭3 part 係MC, 最尾係俾d資料你再要你fill in the blank...
跟住就group discuss,首先用中文自我介紹...搵代表抽題目再每人choose個answer...針對個answer每人用普通話介紹...再用英文discuss個最好ge answer!!
最後就係逐個逐個self interview (in english) 同埋role play (in cantonese)...之後就等通知咁lor!!

整個interview計埋等既時候用左3個鐘

搞掂晒就入左機場見下Cammo同拎d野俾Kirsty ge妹妹帶過去Perth!!
跟住先坐巴士出返去陪老公食lunch再等埋佢收工^^
等佢o個陣又買左d衫仔俾囝囝...

Wednesday, September 24, 2008

23歲生日
我從來都冇諗過我ge 23歲生日就有囝囝陪我過!!
雖然因為打風而破壞左我ge計劃, 不過我都過得好開心~
多謝老公請我去旺角朗豪酒店 The Place食Buffet, 都幾正ga!!

Friday, September 19, 2008

免疫接種
熙熙琴日終於要打第二支針啦!!老公一收工就趕返黎同我地去健康院...好彩都準時9:30到達~首先要磅重...居然有4.13KG啦!!!! 唔怪得知有時有種抱佢抱到手軟ge感覺啦...等見完姑娘先可以打針諗住俾佢含住個奶嘴訓著左好d點知支針一打落去佢就痛到大叫左一聲叫得好淒涼ga...等見完醫生拎埋藥for塗面仔d粒粒之後先返得去!!都成12:30啦...放低佢o係屋企俾媽咪之後我地先出去食野好耐都冇過二人世界lu去左荃灣廣場食石燒飯...想試好耐ga la...都冇揀錯!!食左3個lunch set...3個都好好味^^之後我地就去行街街!!太耐冇行...一行就買左好多野...um...要控制下先得啦...